Jeg tar med meg det beste fra verden til deg.

I snart åtte år har jeg jobbet og bodd i så ulike land som USA, Hong Kong og Tyskland. Fra disse erfaringene trekker jeg ut det beste, mest spesielle og suksessfulle jeg har oppdaget innen branding. Jeg gleder meg til å flette dette inn i ditt brand. Jeg synes det er fantastisk spennende å finne det unike ved hver kunde. Identifisere hva som skal skille ut dine tjenster og produkter for å løfte det opp til sitt fulle potensiale. Gjennom denne prosessen kan du tilby sjeldne produkter og tjenester som får forbrukeren til å lette på øyebrynet og tenke ”Wow, dette ønsker jeg meg”.

 

 

Ønsker du å løfte businessen din til neste nivå må du tørre å si NEI.

Jeg er lidenskapelig opptatt av branding. Gnisten ble for alvor tent da jeg jobbet for det norske luksusvannet VOSS i USA og Asia. Det var en nitidig jobb å bevare det sofistikerte, trendy og luksuriøse imaget som ble genialt bygget opp. Gjennom å aldri vike, ikke en gang så mye som bitte litt, fra brandets image, retningslinjer, kjerneverdier og budskap, vokste VOSS seg stadig større. Daglig mottok jeg forespørsler fra restauranter, hoteller og klubber som ønsket å ha vannet i sortimentet sitt. Før jeg kunne gi et svar sjekket jeg nøye om stedets image passet og om målgruppen befant seg på dette stedet. Er du redd for å snevre inn nisjen din fordi du er redd for å gå glipp av potensielle kunder og salg? Jeg sa nei til sikkert nitti prosent av alle forespørsler jeg fikk. Galskap? Nei. Gjør du deg tilgjengelig for alle, får du ingen til slutt. Ved å snevre inn nisjen din, skreddersy den til en gitt målgruppe og kommunisere direkte til dem, da skaper du deg dedikerte fans som blir lojale gjenkjøpere og de beste brandambassadører.

 

 

Du kan bli et brand med enormt potensiale. I USA finnes det minst 450 forskjellige vannmerker. Jeg jobbet som den eneste representanten i varehandelen for VOSS i Florida og kjempet en seig kamp mot ressurssterke konkurrenter. Da det gikk opp for meg at jeg var et levende brand, skapte jeg meg et stort konkurransefortrinn. Det er utrolig viktig å være klar over at du kan være en levende merkevare. Kunden assosierer deg med din tjeneste og produkt. Er du personlig trener som selger kundene dine overskudd, flott kropp og glede, kan du ikke møte opp på jobben slapp, feit og grinete. Siden jeg solgte vann som spilte på følelser som å være trendy, sofistikert og elegant, måtte jeg oppføre meg sånn, til fingerspissene. Kundene sa de kjøpte av meg fordi de følte seg bra sammen med meg, de visste hva jeg stod for og hva de kunne forvente. Jeg kan lage hele din brandingstrategi, slik at du og dine produkter også kan være et gjennomført og attraktivt brand.

 

planeSmallDa jeg jobbet i USA og Asia kalte kundene mine meg for ”Water lady”, og da jeg begynte som brandingekspert ble jeg kalt for ”Branding lady”. Det har jeg valgt å beholde. Jeg representerer den feminine businesskvinne, jeg er lys og mild som førsteinntrykk, men en ulv i fåreklær i neste. Mine kunder beskriver meg sånn: kunnskapsrik, hardtarbeidende, tydelig og klar, varm, raus, empatisk, nytenkende, kreativ, tilstede, positiv og målbevisst.

 
Jeg er veldig fascinert av nye businesstrender og brandingmuligheter. Derfor bruker jeg mye tid og ressurser på å lære med det nyeste og holde meg oppdatert på det siste, slik at jeg kan tilby deg det beste på markedet. Å flytte en del av businessen din online kan gi deg uante muligheter og virkelig frigjøre tid og la deg tjene penger mens du ”er på ferie”. Jeg har fordypet meg i online business og har hjulpet flere kunder til å videreutvikle konseptene sine til å kunne tilby onlineprodukter/ tjenester.

 

 

At du kan leve godt av lidenskapen din, er mitt store mål! Det er når du virkelig brenner for tjenesten eller produktet ditt at du vil lykkes. Når du kjenner inni deg at det du tilbyr virkelig er det du er skapt til å gjøre og når du kan glede eller hjelpe medmennesker med ditt virke, da er du på god vei. Jeg kan hjelpe deg å få frem dette i deg, og deretter skaper jeg brandet ditt og gjør det klart for å fly høyt.

 

 

 

 

5 ting du ikke visste om Branding lady:

  1. Master of Science in Marketing fra BI
  2. Masteroppgave: identifiserte strategier for hvordan kvalitetsbrand kan lykkes
  3. Reisefeber: Nærmer meg 100 land og besteget mange av verdens fjelltopper
  4. Vokste opp med 3 eldre brødre, 5 katter, 1 alenemor, 0 biler og 4 millioner legoklosser
  5. Mine livsmotto: Det eneste du angrer på i livet, er det du aldri gjorde. En fremmed er en venn du ikke har møtt enda. Det som ikke tar livet av deg gjør deg sterkere. Grip dagen! Alt er mulig!